استقلال
اخبار درمورد استقلال
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : میلاد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) گسترش فولاد تبریز ۰۴:۳۰ استقلال تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) داماش گیلان ۰۴:۳۰ سایپا البرز    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) فجر سپاسی شیراز ۰۴:۳۰ نفت تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) راه آهن شهرری ۰۴:۳۰ مس کرمان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) استقلال خوزستان ۰۴:۳۰ ذوب آهن اصفهان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) سپاهان اصفهان ۰۴:۳۰ فولاد خوزستان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) صبا قم ۰۴:۳۰ ملوان انزلی    
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) پرسپولیس تهران ۰۴:۳۰ تراکتورسازی تبریز

 

هفته دوم

 

 

۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) ملوان انزلی ۰۴:۳۰ داماش گیلان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) استقلال تهران ۰۴:۳۰ سپاهان اصفهان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) فولاد خوزستان ۰۴:۳۰ فجر سپاسی شیراز    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) مس کرمان ۰۴:۳۰ استقلال خوزستان    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) سایپا البرز ۰۴:۳۰ راه آهن شهرری    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) ذوب آهن اصفهان ۰۴:۳۰ پرسپولیس تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) نفت تهران ۰۴:۳۰ صبا قم    
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) تراکتورسازی تبریز ۰۴:۳۰ گسترش فولاد تبریز  

 

 

هفته سوم

 

 

۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) داماش گیلان ۰۴:۳۰ نفت تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) فجر سپاسی شیراز ۰۴:۳۰ استقلال تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) پرسپولیس تهران ۰۴:۳۰ مس کرمان    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) راه آهن شهرری ۰۴:۳۰ ملوان انزلی    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) ذوب آهن اصفهان ۰۴:۳۰ تراکتورسازی تبریز    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) گسترش فولاد تبریز ۰۴:۳۰ سپاهان اصفهان    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) استقلال خوزستان ۰۴:۳۰ سایپا البرز    
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) صبا قم ۰۴:۳۰ فولاد خوزستان

 

 

هفته چهارم

 

 

۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) فولاد خوزستان ۰۴:۳۰ داماش گیلان    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) استقلال تهران ۰۴:۳۰ صبا قم    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) گسترش فولاد تبریز ۰۴:۳۰ فجر سپاسی شیراز    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) مس کرمان ۰۴:۳۰ ذوب آهن اصفهان    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) نفت تهران ۰۴:۳۰ راه آهن شهرری    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) سایپا البرز ۰۴:۳۰ پرسپولیس تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) سپاهان اصفهان ۰۴:۳۰ تراکتورسازی تبریز    
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) ملوان انزلی ۰۴:۳۰ استقلال خوزستان

 

هفته پنجم

 

 

۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) داماش گیلان ۰۴:۳۰ استقلال تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) فجر سپاسی شیراز ۰۴:۳۰ سپاهان اصفهان    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) تراکتورسازی تبریز ۰۴:۳۰ مس کرمان    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) راه آهن شهرری ۰۴:۳۰ فولاد خوزستان    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) ذوب آهن اصفهان ۰۴:۳۰ سایپا البرز    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) استقلال خوزستان ۰۴:۳۰ نفت تهران    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) صبا قم ۰۴:۳۰ گسترش فولاد تبریز    
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) پرسپولیس تهران ۰۴:۳۰ ملوان انزلی

 

ممنون اگه نظر بزاری

شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : میلاد
استقلال تهران

استقلال تهران

ایران

سعادت آباد – پل مديريت – خيابان علامه جنوبي – خيابان۳۸ غربي – پلاك۶۸

۱۹۴۵

www.fcesteghlal.ir

تاریخچه
باشگاه فوتبال استقلال تهران
باشگاه فوتبال استقلال تهران یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیانگذاری شده‌است. استقلال پیش از انقلاب ایران تاج نام داشت. باشگاه فوتبال استقلال بعد از باشگاه راه‌آهن قدیمی‌ترین تیم باشگاهی در ایران به حساب می‌آید. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. استقلال با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۷۰ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۱-۱۹۹۰) و دو نایب قهرمانی (جام باشگاه‌های آسیا ۹۲-۱۹۹۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۹-۱۹۹۸) و دو مقام سومی (جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۷۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۲)، پُرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی و دومین باشگاه پرافتخار تاریخ قاره آسیا محسوب می‌شود. استقلال همچنین با هفت قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار و لیگ برتر ۲ بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با ۶ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است.

مقدمه : باشگاه دوچرخه سواران (1328-1323)
در سال ۱۳۲۳ تعدادی از دوچرخه‌سواران باسابقه و عنوان دار قهرمانی کشور با تصمیم برای ایجاد یک مرکز گردهمایی دوستانه و سازماندهی فعالیت‌های مرتبط با دوچرخه‌سواری نام «کلوپ دوچرخه سواران» را برگزیدند. باشگاه دوچرخه سواران در ۴ مهر ۱۳۲۳ توسط چند جوان نظامی و دانشجوی دوچرخه‌سواری در تهران تاسیس شد و در ابتدا فقط به دوچرخه‌سواری اختصاص داشت. اما بعدا رشته‌های دیگر از جمله فوتبال نیز به به فعالیت‌های باشگاه اضافه شدند و این درحالی بود که علی دانایی‌فرد باشگاه فوتبال نور را هدایت می‌کرد که بعد از شکست تیم فوتبال کارگر آبادان، مورد توجه دوچرخه‌سواران قرار گرفت و با مذاکرات قرار بر آن شد تا از آن پس تیم نور تحت عنوان تیم فوتبال دوچرخه سواران فعالیت کند. تیم فوتبال دوچرخه‌سواران از ابتدا با لباس آبی رنگ در مسابقات حاضر و در میان تیم‌های شاهین، سرباز و دارایی در رقابت‌های اصلی فوتبال ایران بازی می‌کرد. اولین بازی رسمی تیم دوچرخه سواران در ۱۵ اسفند ۱۳۲۸ و در برابر تیم شاهین و در حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امجدیه برگزار شد، که در آن دیدار تیم دوچرخه سواران توانست با نتیجه ۱-۰ پیروز شود.
 
باشگاه تاج (1357-1328)
در سال ۱۳۲۸ پرویز خسروانی امتیاز باشگاه دوچرخه‌سواران را در اختیار گرفت و نام آن بعد از بحث و رای‌گیری بین اعضای هیات مدیره به «باشگاه فوتبال تاج» تغییر و به ثبت رسید. مدیر باشگاه، سروان پرویز شیخان بود. حضور افرادی نظیر اسدالله علم، نخست وزیر وقت در هئیت مدیره باعث شد تا بودجه قابل توجهی در اختیار باشگاه قرار گیرد.
 
باشگاه استقلال
پس از انقلاب ۱۳۵۷ با مشورت برخی از بازیکنان قدیمی باشگاه (ازجمله منصور پورحیدری کردنوری و جلالی) نام تاج به استقلال، تغییر پیدا کرد.
 
نام، نماد و رنگ باشگاه استقلال
باشگاه در سال ۱۳۲۴ با نام «دوچرخه‌سواران» بنیانگذاری شد. پس از ثبت باشگاه به نام پرویز خسروانی و علی عبدالهی نوروزی، نام باشگاه با تصویب هیئت مدیره در تاریخ ۱ اسفند 1328 به «تاج» تغییر یافت. پس از وقوع انقلاب، باشگاه «استقلال» نام نهاده‌شد. رنگ لباس استقلال از آغاز، آبی بوده است و رنگ آبی یکی از نمادهای این باشگاه به شمار می‌رود و از این رو «آبی‌پوشان» یکی از لقب‌های باشگاه است.

هواداران باشگاه استقلال
در فصل ٩٩-١٩٩٨ جام باشگاه‌های آسیا و در بازی ، استقلال و جوبیلیو ایواتا ژاپن که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با حضور ۱۲۰ هزار نفر، یکی از پرتماشاچی‌ترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا بوده‌است. همچنین در بازی پایانی پنجمین دوره لیگ برتر و در مقابل برق شیراز که به پیروزی ۴ بر ۱ استقلال و قهرمانی این تیم منجر شد، تعداد ۱۱۰ هزار نفر از هواداران استقلال برای دیدن قهرمانی تیم محبوبشان به ورزشگاه آمدند که یکی از پرتماشاچی ترین بازی های تاریخ لیگ برتر ایران بوده‌است.البته لازم به ذکر است که طرفداران استقلال تهران در استان خوزستان نسبت به شهر‌های دیگر بسیار بیشتر هستند و بسیاری از مردم، شهر اهواز را به شهر استقلال تشبیه می‌کنند.

استقلال - پرسپولیس (شهرآورد تهران)
بازی میان استقلال و پرسپولیس، دو باشگاه پرهوادار و پرافتخار ایران، مهم‌ترین مسابقهٔ باشگاهی فوتبال در ایران است. نخستین بازی دو تیم در روز ۱۶ فروردین ۱۳۴۷، نخستین بازی رسمی پرسپولیس بود که با نتیجهٔ بدون گل پایان یافت. فردای آن روز، روزنامه کیهان ورزشی (مهمترین روزنامه ورزشی آن زمان) روی جلد خود هیچ چیز از بازی ننوشت و تیتری از فوتبال دخترها داشت. بر خلاف گذشته، امروزه این بازی همواره با حساسیت بالا و تماشاگران زیاد همراه است و برگزاری آن بازتاب‌های زیادی در ایران دارد. معمولاً این بازی را حدود ۱۰۰٬۰۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی تهران تماشا می‌کنند. این شهرآورد گاهی به خشونت میان بازیکنان، و درگیری میان هواداران می‌انجامد و هولیگان‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها آسیب می‌زنند. مجله ورلدساکر در شماره ژوئیه ۲۰۰۸ خود، فهرستی از ۵۰ شهرآورد دنیا منتشر کرد؛ و شهرآورد تهران را در رتبه ۱ام آسیا و ۲۲وم جهان قرار داد.
 
داریی ها و ورزشگاه باشگاه استقلال
استقلال هم‌اکنون برای بازی‌های خانگی خود ورزشگاه آزادی را اجاره می‌کند. این باشگاه پیش از ساخته شدن ورزشگاه آزادی تهران، در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی کنونی) به میدان می‌رفت. استقلال در پی بازسازی چمن ورزشگاه آزادی، در فصل ۸۲-۸۱ بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرد.
در روز ۱۶ تیر ۱۳۸۷، کلنگ کمپ اختصاصی باشگاه استقلال در پارک ارم تهران به زمین خورد. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آن زمان استقلال اعلام کرد که ارزش این کمپ ۷۰ میلیارد تومان است.
باشگاه استقلال در تیر ۱۳۸۸، با پرداخت ۲ میلیارد تومان مالک ۱٪ از سهام بانک تات شد، این کار در آغاز با استقبال کارشناسان روبرو شد و اقدامی جهت سودآوری آینده باشگاه دانسته‌شد. در پایان سال ۱۳۸۸، استقلال به دلیل اختلاف‌های مدیریتی سهمش را با ۱۸٪ سود واگذار کرد.
 
تیم‌های پایه باشگاه استقلال
تیم‌های پایه استقلال در چهار رده سنّی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان مشغول به فعالیت است. در حال حاضر آرزوی بسیاری از جوانان علاقمند به فوتبال، عضویت در یکی از تیم های پایه در باشگاه استقلال تهران یا پرسپولیس تهران می باشد.
 
تیم فوتبال بانوان باشگاه استقلال
باشگاه تاج، نخستین باشگاه فوتبال در ایران بود که برای زنان کلاس فوتبال تمرینی گذاشت و از پیشگامان فوتبال زنان در ایران بود. در تابستان ۱۳۸۷، رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال ایران از این باشگاه درخواست کرد تا در لیگ شرکت کند. در بهمن ۱۳۸۷، خبر بازی دوستانه تیم نوجوانان پسر (به مربیگری علیرضا منصوریان) و تیم دختران استقلال منتشر شد. این واقعه پس از انقلاب بی‌سابقه بود و جنجال و واکنش‌های بسیاری برانگیخت. این بازی دوستانه، منجر به انحلال تیم زنان استقلال شد...!
 
حواشی باشگاه استقلال
قهرمانی جام حذفی ۱۳۹۰
استقلال پس از شکست تیم پرسپولیس با نتیجه ۳-۰ و غلبه بر شهرداری یاسوج راهی فینال جام حذفی و بازی مقابل شاهین بوشهر شد. قرار شد که بازی در زمین ورزشگاه حافظیه شیراز باشد که این امر با مخالفت باشگاه استقلال به دلیل ظرفیت کم (۱۴ هزار نفر) و کیفیت بسیار نامناسب و فاصله ۹۰ کلیومتری با بوشهر روبه رو شد. اما با اصرار سازمان لیگ در همان زمین برگزار شد. قابل ذکر است در همان روز ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز افتتاح شدکه مشخص نشد چرا فدراسیون با انجام بازی در این ورزشگاه مدرن مخالفت کرد.در شب قبل بازی نیز ۴۰۰۰ بلیت در شهر بوشهر فروخته شد که این یکی از تخلفاتی بود که به ضرر استقلال انجام شد. همچنین قرار دادن سکوی اهدای جام در سمت هواداران تیم بازنده از اقدامات سوال برانگیز بود. پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی ۱۳۹۰ در اقدامی بحث برانگیز صداوسیما از پخش مراسم اهدای جام، به بهانه طولانی شدن مسابقه خودداری کرد و به جای آن به پخش تکرار یک سریال طنز پرداخت. این اقدام اعتراض رسمی باشگاه استقلال را در پی داشت.
 
اولین قهرمانی استقلال تهران در آسیا
در فروردین سال ۱۳۴۹ و در ورزشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه (شهید شیرودی)، تیم‌های تاج از ایران و هاپوئل اسرائیل مسابقهٔ فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه ۸۳ یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفاخواه که به مرد جام‌ها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.
ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از: ناصر حجازی، علی جباری، مهدی لواسانی، جواد ا.. وردی، کاروحق وردیان، مسعود معینی، غلامحسین مظلومی، عزت جانملکی، جواد قراب، اکبر کارگرجم، علیرضا حاج قاسم، نصر ا...عبداللهی، مهدی حاج محمد، عباس مژدهی، منصور پورحیدری و مسعود مژدهی. یاران کمکی این تیم نیز غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم زدراکو رایکوف از یوگسلاوی بود.
 
دومین قهرمانی استقلال تهران در آسیا
استقلال در سال ۱۳۷۰ برای دومین بار موفق شد جام قهرمانی باشگاههای آسیا را به ایران بیاورد.
این تیم در بازی پایانی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لیائولینگ چین بگذرد و قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل مسابقات شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه‌بان جام شدند.
یاران استقلال در طی این جام عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده، حمیدرضا بابازاده، شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، فرشاد فلاحت‌زاده، رضا حسن‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، امیر موسوی‌نیا، صادق ورمزیار، رضا نعلچگر، جعفر مختاری‌فر، امیر قلعه‌نویی، رضا احدی، میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، عبدالصمد مرفاوی، عباس سرخاب، عبدالعلی چنگیز، مسعود غفوری‌های اصل، ناصر عباسی، مرحوم امیر دولت‌آبادی، خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق.
یاران کمکی این تیم نیز سید علی افتخاری، سید مهدی ابطحی بودند. سرمربی‌گری تیم نیز بر عهده منصور پورحیدری بود.
 
مربیان خارجی استقلال از بدو تاسیس
زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال 49،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.
 

مربیان داخلی استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی،بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظلومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.

 

 

شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : میلاد
استقلال تهران

استقلال تهران

ایران

سعادت آباد – پل مديريت – خيابان علامه جنوبي – خيابان۳۸ غربي – پلاك۶۸

۱۹۴۵

www.fcesteghlal.ir

تیم
#   نام پست کارگزار سن قیمت ارزش
۱ ایران امیر (اردشیر) قلعه نویی مربی   ۴۹    
۲ ایران سید حسین حسینی دروازه بان   ۲۱   € ۵۰,۰۰۰
۳ ایران سید مهدی رحمتی اسکویی دروازه بان   ۳۰   € ۷۰۰,۰۰۰
۴ ایران آرمن طهماسیان زرنه دروازه بان       € ۵۰,۰۰۰
۵ ایران مهران قاسمی مدافع        
۶ ایران خسرو حیدری مدافع   ۲۹   € ۱,۲۰۰,۰۰۰
۷ ایران حنیف عمران زاده مدافع   ۲۸   € ۶۰۰,۰۰۰
۸ ایران هاشم بیک زاده مدافع   ۲۹   € ۹۰۰,۰۰۰
۹ ایران فردین عابدینی مدافع   ۲۱   € ۱۵۰,۰۰۰
۱۰ ایران امیر حسین صادقی مدافع   ۳۱   € ۸۰۰,۰۰۰
۱۱ ایران پژمان منتظری مدافع   ۲۹   € ۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۲ ایران علیرضا واحدی نیکبخت هافبک   ۳۳   € ۱۵۰,۰۰۰
۱۳ ایران کیانوش رحمتی هافبک   ۳۴   € ۵۰,۰۰۰
۱۴ ایران پژمان نوری رودسری هافبک   ۳۳   ۳۰۰,۰۰۰
۱۵ ترینیداد و توباگو جی لوئید ساموئل هافبک   ۳۲   € ۴۵۰,۰۰۰
۱۶ ایران جواد نکونام هافبک   ۳۲   € ۱,۲۰۰,۰۰۰
۱۷ ایران حجت چهارمحالی هافبک       € ۵۰,۰۰۰
۱۸ ایران احمد جمشیدیان هافبک   ۲۹   € ۵۰۰,۰۰۰
۱۹ ایران فرزاد جلال حاتمی مهاجم   ۲۷   € ۶۰۰,۰۰۰
۲۰ ایران محمد قاضی نجف آبادی مهاجم   ۲۸   € ۴۰۰,۰۰۰
۲۱ ایران محمد مهدی نظری مهاجم   ۲۳   € ۳۵۰,۰۰۰
۲۲ ایران سیاوش اکبرپور مهاجم   ۲۸   € ۶۰۰,۰۰۰
۲۳ ایران آرش برهانی مهاجم   ۲۹   € ۸۰۰,۰۰۰
۲۴ ایران فرهاد مجیدی مهاجم   ۳۷  

€۱۵۰,۰۰۰

 

قیمت ها به تومان است

چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : میلاد

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

تا دنیا دنیا دنیاس

ما از آبی آبی از ماست

ما آسمونی هستیم

یه تیم عالی از ماست !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم

اشک لنگی به هر جاست بیا تا برویم

جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم

تیم لنگی ها سوراخه بیا تا برویم !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

الا فرهاد غزال تیز پایم

مکن سوراخ لنگ با وفایم

منم یک پرسپولیسی

نما رحمی بحال ناله هایم

ته جدول نشسته مات و زارم

ازین ماتی بگو کی در می آیم

تو گفتی آی بدو بسکه دویدم

شکسته ساق های هر دو پایم !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

برنده بازی دربی کدام تیم است ؟

الف ) استقلال

ب ) پـَـَـ نــه پـَـَــــ پرسپولیس!

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

خداییش غم قفس به کنار

آنچه عقاب را می میراند شاخ بازی تیم های انتهای جدول است !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

شنیدم دارن یه قانون جدید میذارن

که فوتبال از ثانیه هشت شروع بشه

آبروی تیم های زود گل خور نره !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

از یه پرسپولیسی می پرسن :

رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود

یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟

می گه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ۷ گل نخوردی !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس قیمت ایزی لایف به شدت گران شد

کارشناسان دلیل این افزایش قیمت را تقاضای زیاد پرسپولیسی ها برای روز  دربی می دانند !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

به نظر شما نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس چگونه است؟

یعنی خداییش هودت نمی دونی اومدی دنبال گزینه می گردی ؟!!

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

هواداران به پا خیزید از امروز

حمایت ها کنید از تیم پیروز

طرفداران آبی کوه وارند

همیشه رنگ دریا دوست دارند

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

طرفداران قرمز در زوال اند

که میدانی زقومی بیخیال اند

طرفداران قرمز یک حسودند

نمیدانی مگر بی کاره بودند

بیا ما هم به قرمز ها بخندیم

و در ها را به رویشان ببندیم !

اس ام اس استقلال | اس ام اس استقلالی

علی فتح الله زاده در آستانه دربی اعلام کرد :

با شرکت ایزی لایف بر سر حمایت مالی از باشگاه به توافق رسیده ایم

و قرار است ایزی لایف ۳۰۰۰۰ پوشک را در بازی با پرسپولیس بین تماشاگران پرسپولیس پخش کند

او دلیل این کار را اهمیت به نظافت ورزشگاه بعد از بازی دانست !

سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : میلاد

 

سال 77  استقلال با ناصرخان حجازی به فینال جام باشگاه های آسیا رسیده بود و قرار بود بازی فینال را در روز عاشورا برگزار کند.آن سال در روز تاسوعا در کنار خیابان محله خودمان مثل عادت همه سالها با دوستانم ایستاده بودیم و دسته های سینه زنی که از خیابان ما رد می شدند را تماشا میکردیم. در این بین پسرعمویم  آمد پیشم و گفت: دوست داری یک جایی ببرمت تا ناصر حجازی و چند استقلالی دیگر رو ببینی؟ من هم با تعجب گفتم مگه فردا استقلال بازی نداره که ناصرخان میخواهد بیاد بین مردم عادی تا من وتو بتوانیم او را ببینیم؟ پسرعمویم گفت تو چکار به این کارها داری؟ اگر می آیی زود باش برو آماده شو که باید زود بریم. من هم سریع رفتم خانه و آماده شدم و رفتیم آنجایی که پسرعمویم قولش را داده بود.

در یکی از خیابان های زیر پل چوبی واقع در پیچ شمیران خانه ای بود که بالای سردرش پرچم یا اباعبدالله زده شده بود. وارد شدیم و رفتیم یک گوشه ای نشستیم. به پسرعمویم گفتم پس ناصرخان کجاست؟ او هم گفت صبر کن چقدر عجله داری؟ به پسرعمویم گفتم اگر قرار بود مرا بیاری عزاداری امام حسین که محله خودمان آخر اینجور مراسم ها و سوگواری ها بود؟ در این بین دیدم صادق ورمزیار با یک سینی چای آمد جلو با پسرعمویم سلام و احوال پرسی انجام داد و چای تعارفمان کرد. پسرعمویم به ورمزیار گفت: آقا صادق، ناصر حجازی نیامده؟؟ ورمزیار هم گفت: چرا اتاق بغلی هست و کنار اصغر داداش نشسته (اصغر حاجیلو) . بعد پسرعمویم رو به من کرد و بدون اینکه حرفی بزنه با چشم هایش به من فهماند که دیدی راست میگفتم. خلاصه تا آخر مجلس عزاداری نتونستم از نزدیک ببینمش. وقتی نوحه خوانی و عزاداری تمام شد و ناهار نذری که صادق ورمزیار و مجید نامجومطلق و یکی دو نفر بین مردم پخش کردند، را خوردیم و زود رفتیم بیرون خانه و دم در ورودی آن ایستادیم. بعد از 20دقیقه اصغر حاجیلو رو دیدم که آمده بود دم در و با چند نفر دیگه در مورد بازی فردا صحبت میکرد. رفتم جلو تا ببینم چه حرف هایی زده میشه!! که یک دفعه ناصرخان با آن همه خوش تیپی همیشگی اش که یک پیراهن زیبای مشکی تن کرده بود آمد پیش عمو اصغر. بحث فوتبال داغ شده بود و ناصرخان هم اصلا توجه نمی کرد که کی چی میگه و در مورد فوتبال چه حرف هایی رد و بدل میشه. یک نفر اصرار میکرد که عمو اصغر ترکیب بازی فردا رو اعلام کنه، اما حاجیلو زیر بار نمی رفت و میگفت فردا معلوم میشه. خلاصه آخر سر با اصرار مردم فقط گفت: فردا یحیوی به جای برومند بازی میکنه!! من که غرق صحبت های این چند نفر با اصغر داداش بودم، تا این حرف رو شنیدم، بدون اختیار و بدون اینکه توجهی داشته باشم که ناصرخان و عمو اصغر آنجا ایستاده اند گفتم: یعنی چی؟ حالا برومند 2تا گل بد در بازی با دالیان خورده که خورده؟! تا آمدم باقی حرفم رو بزنم، دیدم یک نفر دست هایش را گذاشت جلوی دهانم و گفت: آقا پسر تو که اینقدر به تیمت تعصب داری، به مربیش هم اطمینان داری؟؟ آیا مربی هست که دوست داشته باشه، تیمش در چنین بازی مهمی ببازه؟! پس به مربی تیم اعتقاد داشته باش. خیلی خجالت کشیده بودم. می دونید کی بود جلوی دهانم رو گرفته بود؟؟ آره ناصرخان بود که من رو به سکوت دعوت کرد و گفت بهش باید اطمینان داشته باشم.

ناصرخان هیچ وقت آن لحظه ای که دستت را بر روی دهانم گذاشتی را فراموش نمیکنم. آره اسطوره خوش تیپ، من تا امروز که هنوز تن خسته ات را به خاک سپردن، هنوز که هنوزه بهت ایمان و اعتقاد کامل دارم. راستی ناصرخان، خانه جدیدت مبارک باشه.

سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : میلاد

استقلال و يه عالمه ستاره             که کلي عاشقو هوادار داره

 

الهي قهرمان عالم بشه                 سايه باختن از سرش کم بشه

 

دفاع مستحکمش مثه يه سده            هرکسي از جونش نذاره رده

 

دروازه باناش مثه پادشاهن              شاهيننو بدون اشتباهن

 

آقاي گل هميشه از آبياس               حساب آبي از همه تيما جداس

 

تيم بزرگمون از اون قديما                 سر بوده از قوي ترين تيما

 

حرف قشنگش بشه هر زماني           مي پيچه عطر خوش قهرماني

 

يه سرو گردن از همه بهتره                آبي ما از همه تيما سره

 

استقلال امسال همه رو مي بره        نشون ميده از همه تيما سره

 

عشقش تو قلبمون هميشه زندس     آبي ما هرجا باشه برندس

 

 

دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : میلاد

سلام نیاز داریم به یه نویسنده ممنون میشم جواب بدید

سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : میلاد


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : میلاد

نیکبخت خیلی الاغی !

دو تا  زر زده امروز حتما بخونید !!!

تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به جذب علیرضا واحدی نیکبخت مقابل کمپ مرحوم ناصر حجازی تجمع کرده اند.اکثر هواداران استقلال از جذب نیکبخت ناراضی بودند و می گفتند با توجه به اینکه استقلال هنوز نتوانسته با آندرانیک تیموریان قرارداد ببندد چرا مسئولان بازیکنی مثل نیکبخت را جذب کرده اند.

برخی هواداران هنگام خروج علیرضا واحدی نیکبخت از دفتر علی فتح الله زاده دور این بازیکن جمع شدند و نسبت به بازگشت او انتقاد کردند. نیکبخت در جواب آنها اعلام کرد که افتخار می کند استقلالی است و در شرایط بدی قرار داشتهد و مجبور شده به پرسپولیس برود.

یک هوادار به بازیکن جدید آبی پوشان اعتراض می‌کرد و می گفت چرا از استقلال به پرسپولیس رفتی؟! بعد از این کار تو من یک ماه نمی‌توانستم غذا بخورم و حالا هم چرا به استقلال برگشتی!؟ برو همان جایی که بودی!

نیکبخت در پاسخ به هواداری که می گفت هنگام رفتنش به پرسپولیس یک ماه گریه کرده است، گفت: قربانت بروم، داداش من، تو  شرایط آن زمان مرا نداشتی. آن موقع سپاهان قدرتمند نبود و مجبور بودم به یک تیم بزرگ بروم !!(یعنی استقلال کوچیک بوده واسش!!). من هیچوقت نگفتم پرسپولیسی هستم!!!!!!

انقدر شعورش نمیرسه حالا که اومده استقلال میگه اون زمان استقلال کوچیک بوده باید به یه تیم بزرگ میرفتم !!

______________________________________

وی که با پورشه در خیابان لارستان حضور یافت، پیش از ورود به دفتر فتح الله زاده در جمع خبرنگاران گفت: از اعتماد فتح الله زاده و قلعه نویی تشکر می کنمشنیدم امروز هواداران در تمرین برایم سنگ تمام گذاشتند!!. محبت آنها را با بازی های خوبم جبران می کنم و شما نیکبخت دیگری را در استقلال خواهید دید!!

من نمیدونم منظورش از استقبال چیه الان ؟!؟! :|

هوادارا تجمع کردن تو تمرین امروز منتظر بودن که این آشغال بیاد بزنن دهنشو ... ! اونوقت گفته برام سنگ تمام گذاشتند !!!gorz 

اگه همون جلو دفتر فتل چوب تو ماتحتت کرده بودن الان جرئت نمیکردی اینجوری شرودینگ تلاوت کنی با اون فیس ... تخیلیت !

 


کری خونی نکبت قبل از دربی برای استقلالیا !!! خداوکیلی نگیری از وسط دوشقش کنی ؟!؟

 

http://cache.bordobakht.com/images/site/news/0101/10163_e88cc971228ec4df5fe65d2c9dd2a19c94eddb17.jpg

 


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : میلاد

 

لنگTVتقدیم میکند:
سینمایی ترسناک فرهاد قاتل لنگ
جاماندگان آسیا
تاریخچه لنگ(تاریخی)
مستند قهرمانی لنگ در جام ولایت
حسرت اسیا
اسیا کجاست؟(اموزشی)
ما همه لنگی هستیم(حماسی)
هر لنگی هزار تومن(اقتصادی)
ام الفساد کیست؟(دینی مذهبی)
چگونه اسطوره ها رو تحقیر کنیم؟(اموزشی)
سفری به بنگال شرقی و بنگلادش(جهانگردی)
سینمایی هم جنس بازان با حضور شیث و نصرتی
مرور خاطرات موضوع قهرمانی جام ولایت
انگشتان کثیف
چرا همیشه گند میزنیم؟(اسیب شناسی)
سینمایی آن مرد با لنگ امد
سینمایی مردان لنگپوش

سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : میلاد

 

 

فقط عشق است استقلال 

 

 

آپلود عکس

تــو تــك ستــاره ي فوتبــال مـايي................... آهــــــــــــــاي فــــــــــرهاد مجيــــــــدي

تو هم گــل ميزنــي هـم گل ميســازي............. آهــــــــــــــاي فــــــــــرهاد مجيــــــــدي

تو محبــوب دل اس اســی هـــایی.................. آهــــــــــــــای فـــــــــــرهاد مجیـــــــدی

تو بهتــرین شمــاره هفــت آسیــایی............... آهــــــــــــــای فــــــــــــرهاد مجیــــــدی

تو کــابوس تمــام لنگیـــایی........................... آهــــــــــــــای فـــــــــــرهاد مجیـــــــدی

تو عمــرمــا, تو جــون مــا, تو عشــق مــایی..... آهـــــــــــــــای فـــــــــــرهاد مجیـــــــدی

 عکس   عکس ترول متحرک

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 55290
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دریافت کد خداحافظی دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد