بهتاش فریبا: هواداران صبر داشته باشند این تیم جان می‌گیرد
 
استقلال
اخبار درمورد استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال بهتاش فریبا، بازیکن اسبق و مربی فصل پیش استقلال درخصوص آنچه که استقلال مقابل سایپا به نمایش گذاشت، اظهارداشت: چهارشنبه روز استقلال نبود و روز خوبی شاید برای استقلال رقم می‌خورد اگر اسیر دوندگی‌های زیاد سایپا نمی‌شد بازیکنان سایپا در نیمه زمین، استقلالی‌ها را پرس کرده بودند و جناحین استقلال را تقریبا از کار انداخته بودند و بنابراین خسرو و هاشم نتوانستند مانند همیشه آن نفوذهای دلخواه همیشگی خود را داشته باشند، منهای 15 دقیقه آخر که توانستند اضافه شوند و سانترهای خوبی را روی دروازه سایپا داشته باشند.

خط هافبک استقلال دچارکمی عدم هماهنگی بود چه هافبک دفاعی چه هافبک‌های هجومی، آنها که باید می‌رفتند  و توپ‌ها را می‌رساندند خط هافبک بود و بچه‌های دفاع منهای آنها که خودشان باید توپ را به سمت جلو می‌بردند استقلال در این خطوط ضعف داشت به خاطر همین در نیمه اول خط فوروارد و استقلال تحت‌تاثیر حریف بود و با آمدن آرش در این پست جنب و جوش بیشتری را شاهد بودیم.حریف استقلال سایپا هم خیلی خوب توانست حفظ توپ کند و توپ را به سعید دقیقی برساند  و با یک حفظ توپ مقطعی و اضافه شدن هافبک‌هایش به حمله نتیجه را به سود خود رقم بزند. سایپا روز خوبی داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان درخصوص امیر قلعه‌نویی و تیمداری‌اش افزود تیم‌های امیر همیشه به دلیل بدنسازی‌های سنگین در پیش‌فصل تا چند بازی اول تحت تاثیر روزهای گذشته است. فقط می‌گویم هواداران حواس‌شان باشد صبر داشته باشند این تیم جان می‌گیرد آنها فقط حمایت کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 55410
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد