میناسیان: نقطه قوت استقلال نظارت خاص امیرخان است
 
استقلال
اخبار درمورد استقلال
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : میلاد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مائیس میناسیان، پیشکسوت استقلال درخصوص نقاط قوت و ضعف استقلال در این چند بازی اخیر استقلال اظهار داشت: تیم هنوز جا نیفتاده است و دارد بهتر می‌شود مهم این است که در این بازی‌های ابتدایی که تنها هدف در درجه اول کسب امتیاز است، تیم به بن‌بست نخورد. استقلال شروع به گلزنی کرده و کار این تیم پرطرفدار دارد روی غلتک می‌افتد. هنوز تیم استرس دارد. استرس جمعیت و تماشاگر، فشار روحی زیادی روی بازیکنان است که این فشار روحی با گذشت زمان کمتر خواهد شد و آن‌جاست که بازی‌های زیبا نمود پیدا خواهند کرد. درخصوص نقاط ضعف اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم خط هافبک استقلال هنوز به مرز آن هماهنگی دلخواه نرسیده. نکونام با آن نکونام اوساسونا هنوز فاصله دارد. جانواریو هم که مصدوم شده و من نمی‌دانم شدت این مصدومیت چقدر است. به همین دلیل ما در این سه بازی اخیر آن هماهنگی لازم در پاس‌های تکضرب و سرعت دلخواه و در واقع سریع بودن را خیلی کم دیدیم و همین‌طور استرس گلزنی که برهانی هنوز پایش به گلزنی باز نشده. البته همه این‌ها موقتی است با گذشت زمان استقلال همه مشکلاتش حل خواهد شد درخصوص نقاط قوت هم باید بگویم که استقلال یارهای خوبی دارد و همچنین ذخیره‌هایی که از یارهای اصلی چیزی کم ندارند و در واقع استقلال پشتوانه‌های خوبی دارد و از همه مهم‌تر نظارت خاص امیرخان است که لحظه‌ای از تیم غافل نیست.

میناسیان درخصوص بازی فردا شب استقلال افزود: فکر می‌کنم استقلال با این که کمی تحت فشار است می‌تواند در این مسابقه پیروز باشد.



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت17:38---15 مرداد 1391
به امید برد اس اسمون وسربلندیش سایت زیبایی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 55418
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد