برد ناپلئونی...
 
استقلال
اخبار درمورد استقلال
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : میلاد

تيم استقلال با برتري برابر صباي قم 19 امتيازي شد.

تيم هاي استقلال و صباي قم از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که استقلال با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس،در حالي که هنوز 58 ثانيه از شروع مسابقه نگذشته بود، آرش برهاني دروازه صبا را گشود تا 45 دقيقه اول اين مسابقه تحت تاثير اين گل زودهنگام قرار گيرد. تلاش دو تيم در ادامه اين نيمه گلي در بر نداشت تا آبي پوشان با گل زود هنگام، پيروز به رختکن بروند.

نيمه دوم شاهد بازي کسل کننده و فاقد جذابيت بوديم. نه صبا انرژي و توان کافي براي جبران نتيجه را داشت و نه استقلال عطش گلزني. تک موقعيت هاي دو تيم هم اين قدر خطرناک نبود که هواداران را نيم خيز کند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده احمد صالحي بود. وي به سعيد لطفي، رامين رضاييان، ميلاد نوري و مجيد حيدري از صبا کارت زرد نشان داد

بازيکنان استقلال: سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، هاشم بيک زاده(83- ميثم حسيني)، ميثم بائو(46- سياوش اکبرپور)، توزي، جانواريو، جواد نکونام، آرش برهاني( 89- حنيف عمران زاده)، علي حمودي

سرمربي: امير قلعه نويي

بازيکنان صباي قم: حامد لک، مرتضي کاشي، مجيد حيدري، سعيد لطفي، رامين رضاييان، مهدي بدرلو، اکبر صادقي(80- ابوالفضل ابراهيمي)، ميلاد نوري، ديويد ويکروم، فريد کريمي( 73- مهدي مومني)، ميلاد سليماني فلاح(86- بهمن طهماسبي)

سرمربي: صمد مرفاوي


امير قلعه نويي هنگام ورود به زمين با صمد مرفاوي سرمربي صباي قم روبرو شد. اين دو که زماني در استقلال همکار بودند با هم عکس يادگاري انداختند.

به گزارش فارس، قبل از شروع مسابقه به مناسبت هفته نيروي انتظامي مراسمي برگزار شد.

 اميرحسين صادقي، حنيف عمران زاده، ميلاد ميداودي، سياوش اکبرپور و مهدي رحمتي بازيکناني بودند که به سمت مرفاوي رفتند. از تيم صباي قم ميلاد نوري و بهمن طهماسبي به سمت امير قلعه نويي رفتند.

ساموئل و اکبرپور نيمکت‌نشين هستند. قلعه نويي پس از بازي با نفت آبادان به شدت از اکبرپور انتقاد کرده بود. همچنين براي چهارمين بار در فصل جاري عمران زاده روي نيمکت نشسته است.

کي‌روش، فتح الله زاده، سفير اندونزي، عليرضا منصوريان و امير عرب معاون باشگاه استقلال در جايگاه ويژه حضور دارند.

 منصوريان سرمربي تيم زير 22 ساله ها از سوي هواداران استقلال به شدت تشويق شد.

 هواداران استقلال پيش از بازي به شدت امير قلعه نويي را تشويق کردند.
آتيلا حجازي مربي فصل پيش استقلال براي تماشاي مسابقه استقلال و صبا در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرد اما از سوي هواداران استقلال تشويق نشد. هواداران اين تيم که تا پيش از اين از او حمايت مي کردند توجهي به حضور وي نشان ندادند.

محمد مايلي کهن، شاهرخ بياني، مهدي فنوني زاده و سيروس دين محمدي در جايگاه ويژه اين بازي را تماشا مي کنند.

 آرش برهاني صدمين گل تاريخ حضور خود در باشگاه استقلال را به ثمر رساند. وي بعد از علي جباري با 105 گل زده دومين گلزن برتر تاريخ باشگاه استقلال محسوب مي شود.

پس از پايان ديدار دو تيم استقلال و صباي قم دودستگي در بين طرفداران استقلال ديده مي‌شد به طوري که هواداران روبروي جايگاه فرهاد مجيدي را تشويق مي‌کردند اما هواداراني که روبروي جايگاه بودند مجيدي را به پولکي بودن متهم کردند و عليه او شعار دادند.

علي فتح‌الله زاده که از سمت هواداران قصد خروج از ورزشگاه را داشت وقتي ديد آنها ساکت هستند به آنها گفت چرا فرهاد مجيدي را تشويق نمي‌کنيد و آنها را وادار کرد تا مجيدي را تشويق کنند

هاشم بيک‌زاده و امين منوچهري از استقلال براي تست دوپينگ همراه مأموران کنترل دوپينگ به اتاق آزمايش رفتند.

محمد مايلي‌کهن که براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه رفته بود پس از پايان بازي به سمت کي‌روش سرمربي تيم ملي رفت اما کي‌روش به صورت معمولي با او احوالپرسي کرد

 ميلاد ميداودي پس از پايان ديدار دو تيم استقلال و صباي قم که با برتري استقلال پايان يافت بلافاصله با حضور در رختکن ساک خود را برداشت و به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرد.وي در فصل جاري کمتر از سوي قلعه نويي به بازي گرفته شده است.

پس از پايان مسابقه تيم هاي استقلال و صباي قم در بيرون ورزشگاه بين هواداران استقلال درگيري فيزيکي پيش آمد که باعث شد سر يکي از ليدرهاي استقلال بشکند.دليل دعواي رخ داده مشخص نشد.
علي فتح‌الله زاده در تشويق فرهاد مجيدي با هواداران استقلال همراه شد!

به گزارش ايسنا، پس از پايان ديدار استقلال و صباي قم تعدادي از هواداران استقلال شروع به تشويق فرهاد مجيدي كردند. در اين حين مديرعامل آبي‌ها كه در حال رفتن به سمت رختكن تيمش بود، با اين تماشاگران همراه شد و خطاب به آنها گفت: "بگوييد فرهاد مجيدي"!



در ادامه يكي از ليدرهاي استقلال شروع به انتقاد از مجيدي كرد كه فتح‌الله‌زاده اجازه نداد او به صحبت‌هايش ادامه دهد.



مديرعامل استقلال پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازيكنان ما كمي تحت فشار بازي كردند. اگر هواداران الان مجيدي را تشويق كنند مشكلي ندارد. به هر حال او هم بازيكن ما بوده و براي اين تيم زحمت كشيده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 55410
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد