استقلال
اخبار درمورد استقلال
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : میلاد

ک کلیپ دیگه از تشویق فرهاد بیرون استادیوم

دانلود

از taj-asia7.blogfa.com

2 تا کلیپ دیگه ,پست پایین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صعود در رده بندی

در میان تیم های ایرانی نیز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در میان 400 باشگاه برتر جهان هستند.

استقلال در رده 95 (رتبه قبلی 106)، سپاهان در مکان 124 (رتبه قبلی 99) و پرسپولیس در جایگاه 315 (رتبه قبلی 291) این رده بندی ایستاده اند.


مظلومی:فرهاد را به پول دوستی متهم نکنید

سرمربی سابق استقلال همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی می گوید: «به نظرم خداحافطی مجیدی از فوتبال زود بود. با توانایی که او داشت می توانست حداقل دو فصل دیگر بازی کند. به نظر فرهاد عجله کرد. کاش مجیدی می توانست با پیراهن استقلال خداحافظی کند ولی باز هم باید به نظرش احترام گذاشت. خودم به شخصه تلاش زیادی کردم نظرش را برگردانم اما نشد.»

او درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه چرا نتوانست به استقلال بازگردد، توضیح می دهد: «فرهاد با سابقه درخشانی که در استقلال داشت میان هواداران محبوب بود و مردم هم دوستش داشتند. مجیدی برای پول استقلال را ترک نکرد و نباید او را به این کار متهم کرد.اگر مجیدی برای پول رفته بود این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشت و اصلا به استقلال فکر نمی کرد.»


اظهار نظر ناصرخان حجازی درباره لیدرها

قسمتی از مصاحبه ناصر حجازی با خبرگزاری برنا را مطالعه نمایید :

حجازي در خصوص مسائل پيرامون ليدرهاي استقلال افزود: "متاسفانه برخي از افراد که در زمان فوتبال شان حرفي براي گفتن نداشتند براي مطرح شدن پولهاي کثيف را وارد فوتبال کرده و آن را ميان جوانان خام تقسيم کردند. امروزه درآمد يک ليدر برابر با مهندسي است که 16سال تحصيل کرده و روزي 10ساعت کار مفيد انجام مي دهد اما يک ليدر با روزي 2ساعت فحاشي درآمدي به مراتب بالاتر از يک مهندس تحصيلکرده دارد. ضمن اينکه براي ليدرشدن شرايط به مراتب راحت تر است. تحصيلات پايين، هيکل درشت، تن صداي بلند و قدرت ضرب و شتم از جمله شرايط ليدر شدن است." 

وي خاطر نشان کرد: "2 تن از ليدرهايي که در طرح جمع آوري اراذل اوباش توسط نيروي انتظامي به مدت 40روز بازداشت شده بودند از يک مربي فوتبال به عنوان بامعرفت ترين فوتبال ايران ياد مي کنند چرا که در زمان بازداشت شان اين مربي بامعرفت با منزل شان تماس گرفته و ضمن دلداري دادن به خانواده آنها اعلام کرده که اگر به پول نياز داريد سريعاً مبلغ مورد نظرتان را به درب منزل بفرستم. مشخص است که اين مربيان با معرفت جلوه خوبي پيدا مي کنند اما فردي نظير من که اجازه ورود ليدرها را به رختکن و هتل محل اقامت بازيکنان نمي دادم آدم بدي هستم." 

سرمربي اسبق استقلال خاطرنشان کرد:"مگر بارسلونا، منچستريونايتد و رئال مادريد ليدر دارند؟ آنها داراي کانون هواداران هستند که از طريق باشگاه حمايت مالي و معنوي انجام مي دهند. ولي اينجا همه چيز برعکس است. هوادار از باشگاه پول مي خواهد و با فحاشي اصل معنويت را زير سوال مي برد."

* فرهاد مجیدی دوشنبه هفته بعد مهمان برنامه نــــــــــود *



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 55417
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد