ترانسفر
 
استقلال
اخبار درمورد استقلال
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : میلاد

ترانسفر یکی از بازیکنان اصلی به بوندس لیگا / بازی خدافظی برای فرهاد !

نیمی از قرارداد انتقال نکونام را پرداخت کرده‌ایم

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: البته ما در این خصوص هزینه‌های دیگری نیز کرده‌ایم که در یک مورد آن فقط 800 میلیون تومان، معادل 400 هزار دلار یعنی نیمی از مبلغی را که باید بابت انتقال نکونام به باشگاه اوساسونا می‌دادیم را پرداخت کردیم.

سه بازیکن را در نیم فصل جابه‌جا خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "برای نقل و انتقالات در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر چه برنامه‌ای دارید؟"، تصریح کرد: طبق قوانین تا نیم فصل بازیکن جدیدی نمی‌گیریم اما پس از آن به احتمال زیاد به پیشنهاد سرمربی تیم سه بازیکن را جابه‌جا خواهیم کرد.

مذاکره با چند باشگاه لیگ برتری برای انتقال دروازه بان استرالیایی

وی در خصوص انتقال "لیام ردی"، دروازه بان استرالیایی تیم استقلال از این باشگاه تصریح کرد: چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن لیام ردی، دروازه بان استرالیایی تیم ما هستند که در حال مذاکره با آنها هستم و در صورت توافق ردی از استقلال جدا خواهد شد.

یک مهاجم خوب در نیم فصل جذب می‌کنیم

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: بنا به نظر کادر فنی قطعا در نیم فصل یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد و در این خصوص عملکرد چند مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌ایم.

قلعه نویی هنوز درخواست جذب عنایتی را به من نداده است

وی اعلام کرد: پیرامون صحبت‌هایی که در مورد انتقال عنایتی به استقلال مطرح شده باید بگویم هنوز قلعه نویی درخواست جذب وی را با من مطرح نکرده است.

هواداران می‌توانند تشخیص دهند من لمپن هستم یا واعظ آشتیانی

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مصاحبه اخیر واعظ آشتیانی تاکید کرد: مردم و به ویژه هواداران استقلال داوران و قضات خوبی هستند. آنها هم مصاحبه مرا دیدند و هم مصاحبه واعظ آشتیانی را و به خوبی پی می‌برند که چه کسی لمپن و دلقک است. من این موضوع را واگذاری می‌کنم به مردم و قضاوت آنها.

وی در مورد برگزاری بازی خداحافظی برای فرهاد مجیدی تصریح کرد: وقتی فرهاد مجیدی از دبی برگردد برای برگزاری یک بازی خداحافظی که در شان این بازیکن باشد با او صحبت خواهم کرد. من هر زمان و تا جایی که توانستم و مسئولیتم اجازه می‌داد بازی خداحافظی برای بازیکنان تیم استقلال برگزار کردم.

مشکل میداوودی درون خانوادگی است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی میداوودی از نیمکت نشینی در بازی با تیم صبای قم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مشکل و ناراحتی میداوودی در جریان بازی با تیم صبا یک مشکل درون خانوادگی بود و مشکل خاصی نیست. در عین حال اگر مسئله‌ای هم باشد کادر فنی آن را حل خواهد کرد.

یکی از بازیکنان اصلی تیم را در نیم فصل به بوندس‌لیگا ترانسفر می‌کنیم

فتح‌الله‌زاده در خاتمه تصریح کرد: ما در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر یکی از بازیکنان اصلی و خوب تیم را به بوندس‌لیگای آلمان ترانسفر خواهیم کرد و در این خصوص با باشگاه مربوطه مذاکرات خیلی خوبی را نیز انجام داده‌ایم. البته باید بگویم با اینکه نکونام پیشنهاد خوبی برای ترانسفر شدن دارد اما ما به وی نیاز داشته و او را حفظ خواهیم کرد. با این شرایط بازیکنی که ترانسفر می‌شود، قطعا نکونام نیست!

خیلی رو میخواد اصلا بری با فرهاد حرف بزنی بعد از اون مصاحبه ت...بعد بیاد تو تیمی که شماها هستید خدافظی هم بکنه ؟!هفته ی دیگه نظرت درباره ش عوض میشه چون میخواد بیاد توی 90 بگه واعظ آدم خوبیه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 55420
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد